
من آدم قوی ای هستم که از هیچ چیز نمی ترسد. هیچ حادثه یا فردی مرا دچار تشویش و نگرانی نمی کند. زندگی من پر از شتاب و قشنگی ست.xa0 بارها این را تکرار می کنم. به دفعات, در تک تک لحظاتی که سالم هستم و می توانم بیاندیشم. من آدمی متظاهر و دو رو هستم که در تنهایی خود غرق شده و این را با تمام وجود حس می کند. آدمی که عشق را در میان انسان ها و به نام خدا گشته و نیافته. من آدمی هستم که از قشنگی می ترسد.تمام رویداد های طبیعی و ساختگی برای من خطر است. در تمام لحظه های روز می اندیشم که صدای نفس های من را چه ک...
ادامه مطلب