و اگر لحظه ای به این نتیجه می رسیدم کهشاید من,واقعی تر از این بازتاب درون آینه هستم!همه چیز متفاوت می شد!لحظه ها می گذرند.بازتاب زمزمه می کند.خواستم بگویم نه,دیدم آینه شکسته است!این چه ظلمی ست میان من و من؟ ...